Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ?

ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ :   32%
ΕΣΟΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:             00000%

 Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ,  


Το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργοΤα εσοδα το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα! ........τα συνολικά έσοδα από τη διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου θα φτάσουν τα 6 δισ. ευρώ, ενώ οι Ελληνες μεγαλοεργολάβοι, μαζί με τη γαλλική «Transroute», θα έχουν συνολικά έσοδα από μερίσματα 850 εκατ. ευρώ, δηλαδή πεισσότερο από 4 φορές παραπάνω από όσα προβλέπει η σύμβαση!

ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ :   32% 

ΕΣΟΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:             00000%

http://indy.gr/other-press/ta-trela-kerdi-tis-attiks-odoy



                                                  Νο 2
Το ίδιο φάρμακο, π.χ. για το σακχαρώδη διαβήτη, που το 2006 κόστιζε 2,41 ευρώ, έφτασε το 2009 να αγοράζεται από τα Ταμεία στα 130,26 ευρώ (αύξηση 5.305%)!Το ίδιο αντιυπερτασικό φάρμακο που κόστιζε 2,25 ευρώ, έφτασε σε μια τριετία να πωλείται από τους φαρμακοβιομήχανους στα Ταμεία προς 72,32 ευρώ (αύξηση 3.214%)


ΠΟΙΟΝ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ 300.000e ???
Ε.Πορτάλιου;Ο κύριος Προβόπουλος πρέπει να απαξιωθεί





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου